2018-11-10 06:00 - Pannonhalma, Főtér | Rendezvény

Márton-napi vásár

A hagyományoknak megfelelően ebben az évben is benépesül a Főtér NOVEMBER 10-ÉN szombaton a MÁRTON-NAPI VÁSÁRnak köszönhetően. Árusok, kereskedők, vendéglátók jelentkezését is várják a szervezők. Bővebb információk a "tovább olvasom"-ra kattintva...
 

VÁSÁRI TÁJÉKOZTATÓ

1. Helyszín: A vásár Pannonhalma központjában a Főtéren kerül megrendezésre, tehát szabadtéren!

2. Időpont: 2018. november 10. szombat, délelőtt  kb. 7-12 óra között. (Az előző évek tapasztalatai alapján a vásárlók és érdeklődők nagy része 11.00 órát bezáróan fordul meg a vásáron.) Amelyik árus tovább kíván maradni a vásáron, annak lehetősége adott, de legkésőbb 14.00 óráig el kell hagynia a teret! Esőnap nincs!


3. Területfoglalási díj:

Márton napi vásárra: egységesen 600 Ft/m2 melyet legkésőbb november 10. péntek 12 óráig kell befizetni:
- személyesen az önkormányzat pénztárába
- átutalással a Kisalföld Takarékszövetkezetnél vezetett 59300247-15366791 számú számlájára.
Az átutalt összegről az önkormányzat utólagosan számlát állít ki a jelentkezési lapon megadott címre.

Az átutalásról/befizetésről szóló bizonylatot minden kereskedőnek be kell mutatni a szervezőknek a helyszínen, és csak ezt követően foglalhatja el helyét. Aki elmulasztja a területfoglalási díj határidőre való befizetését, az a vásáron nem vehet részt!

- Bolhapiacra: 1.200 Ft/vásározó

- számlaigény esetén legkésőbb november 10. péntek 12 óráig kell befizetni:
- személyesen az önkormányzat pénztárába
- átutalással a Kisalföld Takarékszövetkezetnél vezetett 59300247-15366791 számú számlájára.
Az átutalt összegről az önkormányzat utólagosan számlát állít ki a jelentkezési lapon megadott címre.

Helyszíni fizetés esetén a szervezők csak nyugtát tudnak adni!

4. Helyszínre érkezés, sátrak felállítása: a szervezők reggel 5.00 órától várják a kereskedőket a helyszínen, és reggel 7.00 órai nyitásra mindenkinek el kell készülnie sátra felállításával és a kipakolással. Aki a vásár nyitását követően (7 óra) érkezik, az már kevésbé frekventált helyere kerül, és autójával már nem tud behajtani a vásár területére.

5. Helyfoglalás: csak a szervezők által kijelölt helyekre lehet a sátrakat és az árusító pavilonokat felállítani. Helyet senkinek nem tudunk fenntartani ill. foglalni. A helyfoglás érkezési sorrendben történik a szervező által kijelölt területeken.

6. A jelentkezés menete:

A mellékelt JELENTKEZÉSI LAPOT (elektronikusan / kézzel kitölthető) a szervezők részére küldje vissza:

- e-mailben: a muvhaz@pannonhalma.hu címre

- levélben a: Kazinczy Ferenc Művelődési Ház 9090 Pannonhalma, Petőfi Sándor utca 25. címre legkésőbb:

2018. NOVEMBER 5. HÉTFŐ, 18 óráig.

A jelentkezési lap beérkezését követően a szervezők elbírálják a jelentkezést, majd telefonon mindenkivel felveszik a kapcsolatot és egyeztetik a részleteket, és a fizetendő területfoglalási díj mértékét is.

Egyéb tudnivalók:

7. Kizárólagosságot (árusítani kívánt termékek terén) nem tudunk biztosítani. De tájékoztatni tudjuk a jelentkezőt, hogy hány hasonló terméket árusító kereskedő jelentkezett eddig a vásárra.

8. Árusítópavilonról, sátorról, asztalokról mindenkinek magának kell gondoskodnia.

9. Áramvételi lehetőség: TECHNIKAI OKOK MIATT NEM TUDUNK BIZTOSÍTANI. Azt minden árusnak saját magának kell megoldania.

10. A keletkezett hulladékot minden kereskedő köteles zsákokban összegyűjteni és a helyszínről elszállítani.


Bővebb információ: 06 96 471 733

 

 

 

Oszd meg másokkal is!