Évszakok Fesztivál 2017

Pannonhalma Város Önkormányzata szervezésében 2017-ben is tovább folytatódik a nagy sikerű ÉVSZAKOK FESZTIVÁL, melyen - az előző évekhez képest - még több sztárfellépő vesz majd részt.



RENDEZVÉNYEKEN VALÓ RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI

A rendezvények helyszíne

Pannonhalma város központjában a Főtéren, a Szabadság tér szomszédságában.

Az árusítás módjai

- FAHÁZ: az önkormányzat által biztosított 2x3 méretű, zárható faházakban

- SÁTOR: az önkormányzat által biztosított 3x3 méretű, vízálló, oldalponyvákkal ellátott egyensátrakban (áramvételi lehetőség biztosított)

- SAJÁT STAND: csak egyedi elbírálást követően engedélyezve

 

A szervezők által biztosított faházak/sátrak használatának feltételei

- A szervezők által biztosított faházakat/sátrakat a rendezvény napján délelőtt 10 órától lehet elfoglalni, és a rendezvény zárásakor azokat üres állapotában kell átadni a szervezők részére.
- több napos rendezvény esetén az első napot követően az árukat/termékeket a faházakban lehet hagyni, azok őrzéséről térfigyelő kamera, fokozott rendőr- és polgárőr járőrök gondoskodnak. Ettől függetlenül a rendezőség a kereskedők árujáért felelősséget nem vállal, bár azok biztonságáért mindent megtesz!

Az árusítás időtartama

Minden árusnak ill. kereskedőnek az adott rendezvény kezdési időpontjától (általában 14-15 óra) legalább este 20 óráig kell nyitva tartania, a rendezvény befejezését követőn az árusítást be kell szüntetni. Kérjük ezen időpontok pontos betartását, és a helyszínre érkezését ennek tudatában tervezzék. 

Kizárólagosság

Mivel a rendezvények mérete és látogatóinak száma több azonos profilú kereskedő sikeres részvételét nem minden esetben teszi lehetővé, ezért egy azonos termék esetén max. 2 kereskedő részvételét engedélyezik a szervezők.

A bérleti díjak, befizetésének módja és határideje:

A kerekedő által befizetendő bérleti díjat legkésőbb a rendezvényt megelőző min. 7 munkanappal előtte Pannonhalma Város Önkormányzata részére:
- utalással a Pannonhalma és Vidéke Takarékszövetkezetnél vezetett
59300247-15366791 számú számlájára
- személyesen az önkormányzat pénztárába (Pannonhalma, Dózsa György utca 10. - kedd kivételével naponta 8-16 óráig, pénteken 8-13 óráig) be kell fizetni.
 

Amennyiben viszontagságos időjárás - pl. esőzés, hóvihar - miatt az egyes rendezvények elmaradnak, úgy a befizetett bérleti díjat a szervezők visszafizetik.

Ha a kereskedő neki felróható okból nem jelenik meg a rendezvényen, (jelentős késés, megjelenését késve mondja le, illetve a részvételi feltételeket megszegi) a szervezők a befizetett bérleti díjat nem fizetik vissza.

A jelentkezés menete:

1. Amennyiben a fenti részvételi feltételeket elfogadja és részt kíván venni a rendezvényen, úgy a mellékelt
- ELEKTRONIKUSAN kitölthető
JELENTKEZÉSI LAPOT
- KÉZZEL kitölthető JELENTKEZÉSI LAPOT
kérjük jutassa vissza részünkre
legkésőbb az egyes rendezvényeket megelőző 10. napig.

- faxon: 06 96 471-733-as számra

- levélben: Kazinczy Ferenc Művelődési Ház - 9090 Pannonhalma, Petőfi S. utca 25. címre

- vagy e-mailben: muvhaz@pannonhalma.hu címre

A jelentkezési laphoz kérjük mellékeljen egy-egy fotót az árusítani kívánt termékekről ill. a saját, felállítani kívánt sátorról, standról is!

2. A jelenetkezési lapokat a beérkezés sorrendjében a szervezők elbírálják, és minden jelentkezőt értesítenek a döntésről. A beküldött jelentkezési lap még nem garantálja a rendezvényen való részvételt!

Az elbírálásnál előnyt jelent:

- a határidőre beküldött jelnetkezési lapok

- az árusítani kívánt termékek minősége és választéka

- a felállítani kívánt standok/sátrak megjelenése, színvonala.

3. A szervezők ezt  követően minden kereskedővel szerződést kötnek, és telefonon egyeztetik a részleteket.

Bővebb információ:

Kazinczy Ferenc Művelődési Ház
Cím: 9090 Pannonhalma Petőfi Sándor utca 25.
Tel: 06 96 471-733
E-mail:
muvhaz@pannonhalma.hu