Pannonhalma Város Önkormányzatának az „Elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény” rendelkezései alapján 2017. január 1-től csatlakoznia kell az ASP hálózathoz. Az ehhez szükséges fejlesztések elvégzéséhez az önkormányzat pályázatot nyújtott be és a KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2016-00274 azonosító számú pályázatunk 6 969 456 Ft támogatásban részesült, amelyből 3 129 458 Ft fordítható informatikai eszközfejlesztésre. A pályázat keretében az alábbi eszközöket szerezte be az önkormányzat:

  • Dell Optiplex 3020MT számítógép és 21,5" Samsung S22F350FHU HDMI TFT monitor 880 – 6 db
  • Dell Latitude 3570 notebook - 3 db
  • REINER SCT cyberJack RFID basis - e-személyi igazolvány kártyaolvasó – 9 db
  • HP Color MFP M377dw multifunkciós nyomtató -1 db
  • Cisco SG300 switch eszköz – 1 db
  • számítógépekhez szükséges windows és office programok

 

A projekt eredményeként a meglévő ügyviteli programok helyett országosan egységes rendszer került bevezetésre. Ehhez szükség volt a meglévő adatállomány tisztítására és migrálására, valamint az új rendszerek használatához szükséges betanításra.